BrutalLife

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-05-06 07:13:58

KerelPL
Administrator
Skąd: Sandomierz
Dołączył: 2016-02-29
Liczba postów: 63
Windows 8Chrome 49.7.2623.108

Regulamin San Andreas Medical Center

Regulamin San Andreas Medical Center


  I.            Postanowienia ogólne
1.        SAMD jest frakcją na serwerze RPG BrutalLife zajmującą się jak najwierniejszym odzwierciedleniem pracy Służby Zdrowia.
2.        SAMD wypełnia swoje zadanie poprzez:
a. Odgrywanie roli Ratownictwa Medycznego
b. Odgrywanie roli personelu szpitala
c. Odgrywanie roli zakładu pogrzebowego
3.         Za funkcjonowanie frakcji odpowiada jej Zarząd.

     II.            Członkostwo

1.        Członkowie SAMC dzielą się na członków Akademii SAMC (ASAMC), członków zwyczajnych oraz na Zarząd.
2.        Członkiem ASAMC może zostać każdy gracz serwera BrutalLife, który:
a. Ukończył 12 rok życia
b. Pomyślnie ukończył proces rekrutacji
3.        Członkiem SAMC może zostać członek ASAMC, który:
a. Pozytywnie ukończył wszystkie szkolenia.
b. Zdał egzamin na stopień Ratownika Medycznego
4.        Członkiem zwyczajnym może zostać również osoba, która w ciągu ubiegłych 6 miesięcy zrezygnowała z członkostwa.
5.        Członkiem Zarządu może zostać osoba, która:
a. Jest członkiem zwyczajnym nie krócej niż jeden miesiąc
b. Ma stopień co najmniej  lekarza ratunkowego
6.        Każdy członek może dobrowolnie zrezygnować z członkostwa w dowolnym momencie.


   III.            Stopnie w SAMC

1.        W SAMC istnieją następujące stopnie:
a.      Zarząd:
|.Dyrektor Szpitala.
||. Zastępca Dyrektora.
|||.Starszy Ordynator.
b.      Pracownicy
|.Ordynator.
||.Młodszy Ordynator.
|||.Lekarz Specjalista.
|V. Lekarz Ogólny.
V.Lekarz Ratunkowy.
V|.Ratownik Medyczny.
c.      Akademia:
|.Pielęgniarz.
 
  IV.            Prawa i obowiązki członków SAMC
1.       Każdy członek ma prawo do poszanowania jego prywatności oraz godności osobistej.
2.       Każdy członek ma prawo składać skargi oraz wnioski do Zarządu.
3.       Każdy członek frakcji, zgodnie ze swoją rangą, ma prawo korzystać z:
a. Pojazdów frakcyjnych
b. Skinów frakcyjnych
c. Kanałów frakcyjnych Mumble
d. Kanału Służb Mundurowych na Mumble
e. Czatu Służb Mundurowych na serwerze
f.  Czatu frakcyjnego na serwerze
4.       Każdy członek frakcji ma obowiązek:
a. W trakcie służby być na kanale służbowym na komunikatorze Mumble
b. Zachowywać kulturę w trakcie służby jak i poza nią
c. Przestrzegać zasad polskiej ortografii i gramatyki
d. Godnie reprezentować Frakcję
e. Nie nadużywać swojej rangi
5.       Każdy z członków zwyczajnych ma prawo:
a. Wyjeżdżać na miejsca wypadków/nagłych zachorowań,.
b. Udzielać pomocy poszkodowanym.
c. Prowadzić hospitalizację.
d. Organizować punkty medyczne.
e. Prowadzić patrole po terenie San Andreas.
f. Opiekować się członkami Akademii.
g. Wziąć urlop w dowolnym momencie na czas nie dłuższy niż jeden miesiąc.
h. Każdy z członków zwyczajnych posiada bierne i czynne prawo wyborcze.
6.       Każdy z członków zwyczajnych ma obowiązek:
a. Odpowiadać na wezwania.
b. Zachować kulturę osobistą w kontaktach z pacjentami i innymi służbami.
c. Aktywnie brać udział w życiu frakcji.
d. Sprawdzać forum nie rzadziej niż raz na dwa dni.
e. Pomagać w miarę potrzeby osobom niższym rangą.
7.       Każdy z członków ma Zakaz


7.       Każdy z członków Akademii ma prawo do:
a. Dostępu do materiałów szkoleniowych.
b. Uzyskania pomocy od członków zwyczajnych.
c. Prowadzenia patroli pod nadzorem lub za zgodą osoby z wyższą rangą.
d. Ustawiania punktu medycznego pod nadzorem osoby z wyższą rangą.
e. Obserwowania pracy w szpitalu osób z wyższą rangą.
f.  Udziału w wyjazdach na miejsce wypadku celem obserwacji pracy osób z wyższą rangą lub, w uzasadnionych przypadkach, udziału jako drugi ratownik.
g. Podejść do egzaminu na stopień Ratownika Medycznego.
8.       Każdy z członków Akademii ma obowiązek:
a. Stawiać się na szkolenia.
b. Wykonywać polecenia osób z wyższą rangą.
9.       Członek Zarządu ma obowiązek:
a. Sumiennie spełniać swoje obowiązki.
b. Nadzorować pracę całej frakcji.
c. Rozwiązywać spory oraz dbać o zachowanie porządku w trakcie służby.
     V.            Pojazdy
1.       Każdy z Członków SAMC uprawniony jest do używania pojazdów zgodnie ze swoją rangą.
2.       Minimalny stopień wymagany do prowadzenia pojazdów:
a. Karetka:  Ratownik Medyczny +
b. Romero: Ratownik Medyczny +
c. Intruder: Ratownik Medyczny +
d. Washington: Ratownik Medyczny +
e. *R7 Ratownik Medyczny +
f.  Merit: Lekarz Ratunkowy +
g. Moto-Ambulans: Lekarz Ogólny +
h. Elegant: Lekarz Specjalista +
i. FBI Rancher: Młodszy Ordynator +
3.       Pojazdy należy zawsze:
a. Ustawiać na swoim miejscu
b. Tankować do 2/3 pojemności zbiornika
c. Oddawać w pełni naprawione
d. Po zaparkowaniu zaciągnąć hamulec ręczny, zgasić światła oraz silnik
4.       W przypadku oddania niezatankowanego lub nienaprawionego auta, od ostatniego kierowcy pobierana będzie opłata w wysokości 200pln.
5.       Za stan samochodu odpowiada zawsze ostatni jego kierowca.

    VI.            Kary i nagrody
1.       Do nadawania kar i nagród uprawniony jest każdy członek Zarządu.
2.       Ustanawia się następujące typy nagród:
a.      Pochwała ustna
b.      Pochwała pisemna
c.      Nagroda pieniężna
d.      Awans
3.       Ustanawia się następujące typy kar:
a.      Nagana ustna
b.      Nagana pisemna
c.      Kara finansowa (odebranie wypłaty za przegrane minuty)
d.      Degradacja
e.      Zawieszenie
f.      Wydalenie z frakcji
4.       O karze finansowej, degradacji lub zawieszenia decyduje nie mniej niż dwóch członków Zarządu.
5.       O karze wydalenia z frakcji decyduje nie mniej niż trzech członków Zarządu, w tym Dyrektor SAMD posiadający ostateczny głos w tej sprawie.
6.       Od kary finansowej, degradacji, zawieszenia bądź wydalenia z frakcji przysługuje odwołanie do Zarządu.
7.       W przypadku napisania odwołania od kary ostateczną decyzję podejmuje zgromadzenie wszystkich członków zarządu oraz jednej dodatkowej osoby wskazanej przez oskarżonego większością bezwzględną (3/4 głosów).
8.       Głos Dyrektora SAMC w przypadku odwołania liczony jest podwójnie.

VII.            Awanse
1.       Każdemu z pracowników przysługuje możliwość awansu.
2.       Aby otrzymać awans należy wykazać aktywność w życiu frakcji:
a. Godne reprezentowanie frakcji na zabezpieczeniach
b. Nadprogramowa pomoc adeptom Akademii
c. Tworzenie nowych materiałów szkoleniowych
d. Wielokrotny udział w wyjazdach do wypadków oraz hospitalizacja
e. Pochwały od członków innych frakcji oraz graczy spoza SAMC
3.       Minimalny okres między dwoma awansami to tydzień.
4.       Poza przypadkiem wyboru do Zarządu, nie ma możliwości awansu o więcej niż jeden stopień na raz.


[img]http://imgur.com/5DwbJ2V.img[/img]

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
ogrodowa19 - iquality-gaming - cskm - gamerhub - thcmc